2009 i en bildbomb


Kungsberget med skolan.

Fjätervålen med kusinerna.

Flera dagar med Hanna, Clara och Loppan.

Majbrasan med Malin och Clara.

Platsen.

Grönan med Jossi, Elin, Lisa, Emma, Emma, Anna och Malin.

"Där".

Hudikcupen. Bild på mig, Malin, Anna, Jessi och Ellen.

Claras landställe. Loppan och jag på besök ;)

Många dagar med bruudsen Jessi, Malin och Ellen.

Gothia Cup. Malin, jag, Anna, Jessi, Gabbi och Ellen.

Premenad med Alex, Loppan, Clara, Emilia och Rebecka.

Spanien med familj.

Dag med Loppan och Gabbi. Helt underbar.

Skolfotodags ;)

Många dagar på pizzerian med dessa härliga tjejer.

Vänskapsspelen i finland.

Höstpromenad med Loppan.

Höstlovet, Berlin med familjen Granlund.

Årets bästa dag tror jag.

Halloween hos Ebba.

Tema dagarna i skolan.

Fixning hos mig med Linnea, grymt kul ;)

Julklappsinköpsdag med Blondie.

Julklappsutdelning med tjejerna.

Spakväll med Louise.

Pyntning med familj.

Julafton :)

Galen tjejkväll :D

ST-cupen.

Nyår med Bonnevier och Wenkler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0