Lördag kväll

Skjut hrälig lördag med mycket skratt!
Börja med att vi var hos Ebba och titta lite på melodifestivalen. Men efter ett tag ringde Gustav och Joar och fråga om dom ville möta oss ute. Hehe ;) Nej men sen efter det när dom skulle hem stack vi till Basse där han och Hugo var barnvakt åt hans lillebror. Och omg va söt han va! Han fick rida på min rygg, berätta om deras fiskar och lite sånt! Ska fan ta och bli barnvakt!! :D
Men sen gick vi till hip och efter ett tag kom Basse och Hugo dit. Vi tog sällskap hem sen och hade det trevlig. Sen blev jag hemkörd av Ellens pappa.
Aja, bilder nu! :D Och lägg märke till att jag har mitt naturliga lockiga hår där, gulligt gulligt<3

Blekfejjs! Aja, får vänta på sommaren.

Kajsa och jag :)

Golvet föralltid! :D<3

Ebba helt inne i snackset. Louise posear för fullt. Och Ellen ville inte vara med på kort.

Louise, jag, Ebba, Kajsa, Elin och Ellens fötter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0