Svar på tal!


Åh vad trött jag blir nu angående mitt hår och det. Nu ska jag förklara mig så ni förstår och så det inte blir några misstag:

- Ja, jag tar inte åt mig.
- Jag ville bara visa att jag kan le ett annat leende och ha håret på ett annat sett.
- Men det jag menar vad att jag inte ser exakt likadan ut hela tiden.

Fattar ni nu? Jag kan ha "slitet" hår och jag kan le ett "konstigt, dumt och töntigt" leende om jag vill. Sen kan jag också se lite gladare ut och ha lockigt hår.
Såhär kan jag och vill se ut ibland.Men ibland vill jag se ut såhär.

Nu hoppas jag alla har klart för sig hur läget ligger till.


Kommentarer
Postat av: ebba

åååh cp människor som skriver sådär -.-' jag tkr iaf emma är fin i alla lägen med eller utan smink med eller utan palattat hår med eller utan kläder! haha okej det vet jag inte så mkt om ^^ <3<3<3 älskarej baby !

2010-02-09 @ 20:49:21
URL: http://ebbiiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0