Så himla onödigt



Ja, vad ska man säga? Skicka anonymt och klagar på hur jag ser ut? Tror du eller ni som kommentera ärligt att jag skulle ändra mig för att "The Secret Person" skriver att jag är töntig? Haha okej, jag vet att jag inte är perfekt men vem är det? Och kan vet också att jag inte är speciellt normal, har ju mina crayz stunder ;)
   Första kommentaren om mitt "leende", vad rör det dig? Jag ler hur jag vill :D Ni kan gärna få om ni vill olika bilder på hur jag kan le men bara för att jag la upp den där bilden blev tydligen fel :P
   Och den andra om mitt hår! Men snälla, alla har väl dåliga hårdagar? Visst, jag vet att mitt hår har varit slitet för det börja växa hår på från topparna. Men det är verkligen inte slitet nu. Är medveten om att jag plattar det mycket och ska dra ner på det men just den dan kom inte mitt hår och jag överrens.

Men ärligt talat tar jag inte åt mig ett skit av er som skriver dumma kommentarer. Jag orkar inte bry mig om hur någon anonym liten grej sitter framför dataskärmen och klagar på hur jag ser ut, patetiskt :D

Se, jag kan le ett annat leende och jag kan också inte bara ha plattat och "slitet" hår ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sök ID nummer ;) <3

2010-02-06 @ 14:59:56
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

hatar töntar som kritiserar en med en anonym kommentar. fegt!

2010-02-06 @ 15:27:25
URL: http://hellsbitches.se
Postat av: Anonym

men asså du skriver att du inte bryr dig och sen skriver du under att du visst kan le på ett annat sätt och ha ditt hår på ett annat sätt??? sa du inte nyss att du inte bryr dig? <3333

2010-02-06 @ 17:22:11
Postat av: Anonym

skit i henne <3

2010-02-06 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0