Panik!

Asså jag får panik! För två saker faktiskt.

1. Mitt rum ser rent ut sagt ut sen ett rövhål! Mina vänner, när jag sagt att det är stökigt och ni bah; Skojjar du med mig!? Men nu, ojojoj! Jag vet inte var jag ska ta vägen! Mitt skrivbord är proppat med skit som t.ex kaksmulor, små klisterdiamanter, smycken, sladdar och annat skrot! Sen ligger det ju kläder exakt överallt också! Ååh, nu måste jag ta tag i det här!!!

2. Min hand. Vad är det för fel? Nu kan jag inte hålla i en penna och skriva utan att få jätteont på handflatan vid tummen! PANIK!!! Har ju prov imorgon i engelska och ska skriva skitmycket. Hur ska jag lösa detta..?


Lilla fröken Ufo, Pööcku, och slarvmaja i farten nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0